BÉRLAKÁS ÜZEMELTETÉS

P.M.J.Város tulajdonában lévő önkormányzati bérlakások, és nem lakás célú (gépkocsi tároló, raktár, közület) helyiségek üzemeltetési feladatainak ellátása a 237/2013.(06.20.) számú Közgyűlési határozatban elfogadott „Közfeladat-ellátási szerződés”alapján

Vonatkozó rendelet




Műszaki kérdésekkel kapcsolatos ügyintézés


  • Műszaki – gépész, villamos, építőmesteri - jellegű bejelentések, bérlemények visszaadásával, káresemények biztosítási kérdéseivel kapcsolatos ügyek intézése


Lakbérfizetéssel kapcsolatos ügyintézés


  • Lakbérszámlákkal, számlaegyenleg,- befizetések egyeztetése, illetve részletfizetési kérelmek leadásával kapcsolatos ügyek intézése


Bérleménykezeléssel kapcsolatos ügyintézés


  • Bérleménykezeléssel, bérlemények átadásával - visszaadásával, társasházi elszámolásokkal, pályáztatott lakások bemutatásával kapcsolatos ügyek intézése


Lakásüzemeltetési szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés


  • Lakásüzemeltetési szerződések megkötése, lakbér igazolások kiadása, pénztári befizetések ügyintézése



Tájékoztatjuk, hogy lakásüzemeltetési szerződésekkel kapcsolatos ügyek intézése csak személyesen lehetséges.

Önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos bejelentését megteheti:


Helye: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. Irodaház: 7626 Pécs, Búza tér 8/b. - ügyfélszolgálat -

Pénztári befizetés:
Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök
8.00-12.00 és 12.30-15.30 óráig
Péntek
8.00-12.30-ig

E-mailen: berlakas@pecsholding.hu;
Levélben: 7603 Pécs, 3. Pf.: 158. Bérleménygazdálkodási osztály
Telefonon: 72/801-801
Személyesen: Ügyfélszolgálatunkon

Személyesen ügyintézés esetén, az alábbi időpontokban állunk rendelkezésére:
Hétfőn, kedden és szerdán:
8.00 órától 12.00 óráig
12.30 órától 15.30 óráig
Csütörtökön:
8.00 órától 12.00 óráig
12.30 órától 18.00 óráig


Pénteken ügyfélfogadás nincs.