Karrier
A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. saját és Pécs M.J.V. Önkormányzatának tulajdonában lévő ingatlanok hasznosításával foglalkozó társaság. Olyan új kollégánkat keressük, aki szakértelmével és proaktív személyiségével is támogatni tudja társaságunk ügyfélközpontú és eredményorientált munkáját.
Műszaki előadó – (épület) villamosmérnök
Feladatai:
- A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. ingatlanjaiban felmerülő műszaki, üzemeltetési, karbantartási, javítási és beruházási / felújítási munkák lebonyolítása, menedzselése
Elvárások:
- Szakirányú, felsőfokú épület-villamos mérnök végzettség
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
- „B” kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Műszaki ellenőri és/vagy felelős műszaki vezetői jogosultság
- Szakmai tapasztalat, a feladattal hasonló szakmai területen, vagy munkakörben
- TERC költségvetés készítő program ismerete, gyakorlati használata
Amit kínálunk:
- Stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kihívásokkal teli munka
- Kulturált munkakörnyezet
- Határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- Fejlődési lehetőség
- Támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
- Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
- Szakmai önéletrajz (fénykép nélkül!)
- Motivációs levél
Az önéletrajzot és motivációs levelet, human@pvh.hu ra várjuk, fizetési igény megjelölésével.
Bér- és munkaügyi előadó
Feladatai:
- teljes körű bérszámfejtési, munkaügyi és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása,
- munkaügyhöz, bérszámfejtéshez és a TB-hez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése,
- munkaidő adatok feldolgozása a havi bérszámfejtéshez, munkaidő nyilvántartási rendszer karbantartása,
- munkaviszony igazolások, jövedelem kimutatások készítése,
- könyvelési feladások elkészítése,
- közreműködés munkaügyi adminisztráció ellátásában, munkaviszony létesítéséhez, módosításához, megszüntetéséhez szükséges feladatok elvégzésében,
- adónyilatkozatok, adóbevallások kezelése,
- közreműködés a NAV felé a havi adó-és járulékbevallás összeállításában, kimutatások készítésében, valamint a bevallásokhoz kapcsolódó utalások elkészítésében,
- a feladatok elvégzéséhez szükséges jogszabályok ismerete és a változások követése,
- kapcsolattartás a HR kontrolling területtel.
- a dolgozókat érintő egyéb juttatások (cafeteria, nyugdíjba vonulók) ügyintézése stb.
Elvárások:
- szakirányú középfokú bérszámfejtő, TB ügyintéző képesítés vagy felsőfokú iskolai végzettség
- magas szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
- XL-bér (Servantes) program ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- felsőfokú gazdasági végzettség
- XL-idő (Servantes) program ismerete
Képessége:
Önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk:
- Stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kihívásokkal teli munka
- Kulturált munkakörnyezet
- Határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- Fejlődési lehetőség
- Támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
- Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
- Szakmai önéletrajz (fénykép nélkül!)
- Bérigény megjelölése
- Motivációs levél
Műszaki ügyintéző – építész
Magasépítési technikus, vagy építészmérnök szakképzettséggel
Feladatai:
- A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. ingatlanjai kapcsán felmerülő műszaki, üzemeltetési, karbantartási, javítási és felújítási munkák lebonyolítása.
Elvárások:
- Szakirányú középfokú, vagy felsőfokú iskolai végzettség
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
- „B” kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Műszaki ellenőri és/vagy felelős műszaki vezetői jogosultság
- Ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat
- TERC költségvetés program ismerete
- Szakmai tapasztalat
Képessége:
Önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk:
- Stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kihívásokkal teli munka
- Kulturált munkakörnyezet
- Határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- Fejlődési lehetőség
- Támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
- Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
- Szakmai önéletrajz (fénykép nélkül!)
- Bérigény megjelölése
- Motivációs levél
Adó és számviteli ügyintéző
Feladatai:
- A tárgyi eszközökkel kapcsolatos gazdasági események könyvelése.
- A társaságnál történő gazdasági események kontírozása, könyvelése.
- A Telek- és Építményadó naprakész nyilvántartása, könyvelése, egyeztetése, bevallások elkészítése az Adóügyi Főosztály felé.
- Adatszolgáltatások (kiemelten beruházás statisztika) készítése.
- Leltározás előkészítése, leltározási munkákban való részvétel.
- Tárgyi eszköz nyilvántartás naprakész vezetése.
- Pénztári bizonylatok könyvelése.
- Időszaki és év végi zárlati munkákban való részvétel.
- Ingatlan nyilvántartás naprakész vezetése, értékesítés, bérbeadás, egyéb hasznosítás folyamatos figyelemmel kísérése.
- Szállítói számlák könyvelése, utalási csomag készítése.
Elvárások:
- Középfokú szakirányú, gazdasági végzettség,
- Mérlegképes könyvelői végzettség
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (kiemelten excel)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú szakképesítés számviteli területen (gazdasági)
Képessége:
Önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk:
- Stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kihívásokkal teli munka
- Kulturált munkakörnyezet
- Határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- Fejlődési lehetőség
- Támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
- Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
- Szakmai önéletrajz (fénykép nélküli)
- Bérigény megjelölése
- Motivációs levél
Műszaki előadó
Feladatai
- a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. ingatlanjai kapcsán felmerülő műszaki, üzemeltetési, karbantartási, javítási és felújítási munkák lebonyolítása
Végzettség
- épületgépész mérnök végzettség
Elvárások
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
- minimum 3 év szakmai tapasztalat
- „B” kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- műszaki ellenőri és/vagy felelős műszaki vezetői jogosultság
- ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat
- TERC költségvetés készítő program ismerete
Képessége:
Önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk:
- Stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kihívásokkal teli munka
- Kulturált munkakörnyezet
- Határozatlan idejű szerződés
- Cafetéria juttatás
- Fejlődési lehetőség
- Támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
- Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
- Szakmai önéletrajz (fénykép nélkül!)
- Bérigény megjelölése
- Motivációs levél
Pénzügyi és számlázási ügyintéző
Feladatai
- az ingatlanokkal kapcsolatos jogviszonyra vonatkozó szerződések keletkezésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos pénzügyi nyilvántartás vezetése
- a bérleményeket és a bérlőket tartalmazó számítógépes nyilvántartás naprakész vezetése
- az iktatóprogramból vett adatok alapján a módosítások átvezetése a megkötött szerződések, szerződésmódosítások és mellékletei szerint
- havonta a bérleti díjak és egyéb tételek (közös költség, rezsi stb.) számlázása, az elkészült számlák eljuttatása a vevők felé, a szükséges csekkek nyomtatása külső partnerekkel való kapcsolattartás, információnyújtás
- vállalatirányítási rendszerből munkáját érintő modulok ismerete, kezelése, valamint a további modulokból adatok, információk lekérdezése
- szükség esetén a pénztár helyettesi feladatok ellátása
- vevőszámlák kiállítása és nyomon követése
- vevőfolyószámlák folyamatos egyeztetése, ellenőrzése és rendezése
- vevőtörzs folyamatos karbantartása, naprakészségének biztosítása
- bérlőkkel való kapcsolattartás, segítség nyújtás a felmerült kérdések, problémák kezelésében
- a mindenkori adó-, pénzügyi, számviteli és egyéb kapcsolódó jogszabályok valamint a belső szabályok betartása
- területét érintő belső szakmai szabályzatok összeállításában részvétel, szabályzatok naprakészségének biztosítása
Végzettség
középfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
Elvárások
- terhelhetőség
- proaktív, rendszerben gondolkodó személyiség
- haladó szintű MS Office ismeretek, magas szintű MS Excel, Word használat
- MS 365 ismerete és használata
- jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- hasonló szektorban működő vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
- Mérlegképes könyvelő végzettség
- felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
Képessége
önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra
Amit kínálunk
- stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
- felelősségteljes és változatos feladatok
- kihívásokkal teli munka
- kulturált munkakörnyezet
- Cafetéria juttatás
- fejlődési lehetőség
- támogató vezetői csapat
Munkavégzés helye
Pécs város területén
Meghirdetett állások száma: 1
Jelentkezés módja
Szakmai önéletrajzzal (fénykép nélkül!) és motivációs levéllel.